741990

Direct din fum de țigară au venit toate posturile de mai jos , iar ăsta-i excepție 🙂 Ăsta vine din ceai ,lămîie și ciocolată…(nu , n-am lăsat fumatul definitiv , deși acum văd c-aș’ fi în stare ,dar am decis să nu fumez 5 zile ) ,dar asta-i altă poveste.
Ieri a fost 8 martie. Pauză . Pauză . Ți-ai amintit? cine te-a felicitat , pe cine ai , ce ai băut și cît?! Excelent. Eu n-am felicitat pe nimeni (am o excepție) și nu m-a felicitat nimeni ( cred că de aia că nu-s femeie) …Și n-am felicitat ,chiar dacă sunt cîteva zeci de oameni care de la mine s-au așteptat să-i.

Ce înseamnă defapt 8 martie ?!

Încă din clasa 2 , 8 martie , mi-era băgat în cap ca ,,Ziua Mamelor ” și făceam felicitări ,am învățat scenete ,,La Scăldat și Soacra cu 3 nurori ” (nici azi n-am înțeles legătura între scenetele asta și 8 martie , ziua femeilor) , și învățam cîntece ,, E ziua ta mămico / în dar ți-am adus inima / Și crede-mă mămico / Un dar mai frumos nu se putea … ” Ăi fut ?! Și chiar nu se putea de spălat ,,blidili ” sau de cumpărat mamei o husă nouă la telefon , sau mai știu eu , o carte… ?!

Și chestea asta a durat pînă-n clasa 5 , cînd s-a sfîrșit cu ,, 8 martie la școală” , în schimb a început un fel de ,,ziua profesorilor v2 ” că ,iar cîte 20 / 30 lei pentru flori , de dat profesoarelor (ce-i drept odată și Suslic ,profu’meu de geografie a primit una ) ,deși azi bleadi , la mine nu ajunge , de ce toate profesoarele , directoarea și secretara primesc flori de 8 martie , iar babele ce lucrează în calitate de spălătoare de salivă și vînzătoarele / bucatăresîle din cantina școlii nu primesc?! halal organizare.

,,Și bleadi cu tine , 8 martie e o zi specială ” … Ăi ?! Așa cu febră și dureri de cap , am ieșit ieri în oraș pe 15 minute și drumurile erau la fel de stricate , gunoi lîngă gard , cîini vagabonzi și rutiere ( da și-n Călărași sunt minunățiile astea) , deci prin ce e specială ?! Prin faptul că Orange și Moldcell fac azi un milion în plus din contul mesajelor ?! Prin faptul că s-au vîndut toate parfumurile ,,coțăite ” din Piața Centrală ? Prin faptul că pînă și odnoklassniki face lei pe seama ,,podărșilor” ?
Prin faptul că au unele femei o zi în care soțul se trezește și-i face cafeaua ?! Sau prin ce dracu-i asta sărbătoare și de ce v-așteptați la cuvinte din partea mea !? Parcă doar azi îți doresc sănătate și fericire , iar mîine nu …unui om la care țin îi doresc asta zilnic fără să i-o spun… și bleadi , să vezi cum sună felicitările , unor cunoscuți către femei …

,,Dragi femei , vă felicit (nu înțeleg sensul din cuvîntul ăsta , e ca și cum aș spune ,, te lovesc ”, apoi lovesc .Oare nu poți spune ceva fără a menționa că tu faci asta?! ) cu ocazia sărbătorii de 8 martie ( bleadi , de 8 martie tu n-a să-i urezi sănătate cu ocazia zilei sîrnișilor ) , și-ți doresc sănătate ( bred… bleadi , îmi dorești tu sau nu sănptate , nu de tine depinde , dar dacă vrei să arăți că nu-mi dorești boală , spune că -mi vrei bunăstare ) , apoi (fericire …bleadi …oare poate fi fericire fără sănătate ?! și în genere , eu prin fericire înțeleg tot…indiferent dacă între ea și bucurie există o perioadă de timp care face diferența) , iubire (și de aici se-ncep zeci de cuvinte fără sens…adică au sens , dar sunt abstracte…) …apoi îi dă flori , doar de ziua ei și de 8 martie… și un parfum …de parcă ea ar mirosi urît…și dacă miroase urît dă-i un șampun sau săpun , da’ nu parfum…

8 Martie ,,ziua femeilor ” ,atîta s-a optat pentru eliminarea discriminării ,încît femeia are ,,o zi a ei , internațională ” , iar bărbatul nu …Și dacă tot suntem egali , hai să facem fiecare zi , ziua omului , să ne dăruim flori , parfumuri , să ne iubim și ținem de cablu electric … sau dacă nu zilnic măcar de 8 martie… și nu , nu mă plîng că noi bărbații nu primim cadouri … Și dacă tot suntem egali , cum e 8 martie la homosexuali ?! au și ei cumva femeie și bărbat , sau un an unu-i bărbat ,iar în alt an altu’?! pohui…vreau să știți mai multe : 1) nu-s misogin 2)nu mai felicit pe nimeni de 8 martie (nici cu 8 martie ca rușîi ) și încă mai sunt cîteva sărbători de gen . 3) tăt normal .

p.s. Abia aștept pizdioju’vostru la tema actuală sau nu-l aștept…ț…grav…
p.s. 2 Nu spun că femeia nu merită , femeia merită în fiecare zi așa o atîrnare (flori și cuvinte dulci ) , de asta și sunt împotriva unei zile speciale …