Eurovision_Song_Contest_2013_logo

Azi m-am simțit pentru prima dată copil .Cînd eram mic vizionam seara la Muuuuuuu-Tv un serial , ,, Formula Pasiunii ” era despre spital și acolo erau mulți oameni bolnavi …Azi am văzut 14 oameni bolnavi.
1) Doinița Gherman …la cum arată e , îi coșcojemti Doină nu Doiniță…și cică are ceva probleme cu o articulație sau n-am idee că nu mă pricep în medicină…Dar cum blea să cînți în Română ?! Planeta ‘i un Rai?! …Îngeraș , noi ,moldovenii suntem în iad…sau pentru tine corupția și sărăcia-i rai !? mmm
2)Borea Covali – ăsta cică are probleme cu picioru…și cu dicția (după anunțarea faptului că-i favoritul publicului ,, o muțît ” )…Oare cum o să ne reprezinte la EuroviZion ,dacă-i mut ?! Sau Băutura l-o muțît…Se vede că-i calic nu doar de picior ,dar și de limbă…sau creier ?! hz hz…+De ce e liber și n-are probleme cu ,,Sanstrok Projăct ” ?! Că SunStroke Project și Olea care trebuie pusă la Tir (drept țintă sau remorcă ) , au interpretat Run away , iar bolnavu’ nostru Borea , Runa ways (drepturi de autor ?! nimic) ?! …Credea că numele piesei îl va salva ?! Eu aș zîși fuji Borea Fuji…Fuji că-i jăli…hatea tu nu poț fuji…ok sari Borea!
3)Pașa Parfeni – Blea budu , an’trecut cînd colegii vorbeau despre el , am crezut că e EA.Da ! bleadi , am avut o colegă Pașa și pentru mine Pașa e forma prescurtată a numelui ,,Parascovia ” și dacă vă amintiți el avea în șoul lui ceva legat de scaune cu rotile , care pentru invalizi …De ce Borea merge ca un calic pe scenă, da’n-a luat un scaun de la Pașa – Parascovia ?! …p.s. El și anu’ista participă , iar Aliona-i numa ,,radi vida ”…Ca atare dacă cîștigă ,cîștigă Pașa nu Aliona…Parcă scriu despre lisbiene …sau poate eșe și-s lisbiene?!
4)Restu…bolnavi…la cap …sau lipsa de creier nu-i boală ?!sau e ?! logică la sigur n-au…Cum debililor să participi cu așa piesă la un concurs internațional ?! n-am idee …
5)Chiar acum s-a anunțat…Pașa Parfenie și anu’ ăsta participă la EuroviZion (a învins la Național totuși ) (Tot Plahatniuc , Filat și Oleg Voronin îi bagă-n buzunar ?! )Eu cred că…Da! Și el o să cînte la Pian , cît Aliona Moon o să încerce să cînte din gură …sau cu gura…sau sub fonogramă …cine știe…Deci , Aliona Moon …Terminator…Dap ‘ la cît metal are pe ea altfel n-o pot numi …Da coafura ?! pffff…Am impresia că pot să mă urc cu picioarele pe ea și-o să mă țină …oare cum să,,flocăești ” o fată cu așa coafură ?! Te trage tata de păr !? Fă-ț pricioscă ca Moon și tăt normal…Da Moon asta-i familia ei ?! Mi-e greață să scriu…Mă gîndesc la Aliona Lună , care are ,,la lună ” …fu blea…Amuș vin , mă duc să vomit…I-am tradus cîntecul…textu’ parcă-i din manele…
6)N-o să caracterizez fiecre Klizmă sau Karizmă în parte , dar cînd cînta Cristina Scarlat am scos tv-ul din priză și am adus ,,agnitușîteliu” din ,,Bisedkă ” …noroc că n-am sunat la Pompieri la 902 …Că am crezut că s-a aprins tv-ul și mi-era frică să nu împut casa a fum…Nu , nu nafiga focu’ șela care m-o speriat?! …
7)Un sms /apel 8 lei …de fapt 8 lei asta-s cîteva minute în rețea la organe și ori cu ,ori fără tot de sunat sun…dar …dar …mi-era jale să votez pe cineva…îți dai seama ?! eu să sponsorizez chestea asta?!pf… + dacă era vot împotrivă , era să-mi cheltui toți banii de pe mobil , să cheltui credit de rezervă , să cheltui și banii de pe telefonu’ surorii , a mamei și a tatei…+ intram la MTC în datorii vreo 10,000$ , în schimb nu era să aibă nici un like , că -i băgam în minus…și nu ne mai pozorîm…
8)De ce cînd ascult o piesă-n engleză 20 % din conținut (min) îl înțeleg , dar cînd am ascultat azi , am înțeles doar unele cuvinte?! îs eu atît de slab în engleză !? sau au ei probleme cu dicția și la pronunțare?! Nu consider rușinos faptul că poate eu nu înțeleg engleza , consider rușinos că ne reprezintă niște ,,canciuji ” țara…și cel mai sarcastic e ,, urletele ălea din sală ” și plăcuțele de la ,,Orange”, să fost eu acolo era să flutur cu una de la Moldcell (nu fac reclamă că max 10 oameni o să citească pîn’ aici )…
9)Și-s patriot , da’tot vreau să cîștige nemții , chiar dacă n-au șanse , sau măcar Românii , de Moon mă doare-n cot…Moon …iar mi-a vomita…bleadi…și-s de poșlîi așă-i ?! nu ?! hm…numa’ sămn fă-ni și devin poșlîi.
10) ,, Eurovisionu in md e ca borsu de 5 zile ,ingredinte more ,,da toate imputite :d ” asta n-am zis eu ,deci mai sunt oameni cu cap și urechi aici …Sărașii moldovenii din Italia , cît trebuie să voteze să intrăm măcar în top 20 dacă suntem în finală ( da suntem în finală ?! ) ,dacă nu , nici n-ajungem…șî Dă Doamne…

p.s. Nu-s eu muzîcant , cîntăreț , nu pot cînta măi ghini , da niș rîsurile ăstea nu vreau să-mi reprezinte țara…mai bine fără decît cu ele…
p.s.2 Îndrăznește șeva să spui…
p.s.3 Amuș aflăm și cui îi plac cîntărețîi noștri.